091231- Nyårsafton!

Idag är det sista dagen på år 2009 och nu är det bara några timmar kvar tills klockan slår 00:00 och det nya året skall firas in..

Detta året har varit ett händelserikt år för mig, i början av året bestämde jag mig att göra allvar av mina planer på att börja plugga igen. Jag sökte in på lärarutbildningen och när beskedet kom i början på juni att jag kommit in skrek jag av glädje! I och med skolan har jag lärt känna många nya människor samtidigt som jag under hösten fått många nya utmaningar och återigen fått lära mig att anpassa mig till ett liv som student! Men jag trivs super bra med mitt "nya liv". Att börja plugga är ett av de bästa besluten jag tagit i mitt liv hittils!

När vi nu tar steget in tiotalet så har jag bestämt mig att jag ska:
-Fortsätta leva lika sunt som jag gjort under hösten 2009, eftersom jag i höstas bestämde mig för att sluta med både läsk och godis. Ett val jag mått mycket bra över.
- Fortsätta jobba på i samma takt som jag gjort hittils i skolan.

Jag hoppas att 2010 kommer bli ett lika bra år som detta varit och jag hoppas att ni kommer vilja fortsätta följa mig här både på bloggen och i verkligheten!

Jag hoppas ni alla får en jätte trevlig nyårsafton nu!

Många kramar/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0