Gråta eller skrika?

Igår släcktes den lilla ljusglimten som fanns kvar, det sista hoppet.. År 2010 är inte längre Hammarby ett lag i Sveriges högsta division, år 2010 är året då Hammarby får spela i Superettan.
När domaren blåste slutsignalen och spelarna satte sig ner på planen med tårarna och det stod klart för oss alla att det var slut kändes allting plötsligt väldigt tomt.
När jag gick och la mig igår kändes det lika tomt och samma tomhets känsla har legat som en klump i magen hela dagen.

Många tänker, det är bara fotboll men för mig är det mer än bara fotboll, mer än bara ett gäng killar som springer på en plan och jagar en boll.. För mig är bajen kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj då älsklingen min. Låter alvarligt men du ska nog överleva, du har min förståelse för att det känns mörkt nu ett tag,

2009-10-29 @ 17:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0