Festlig lördag!

Hej allihopa!

Nu är jag hemkommen, idag har vi firat mormors 80 års dag med stort släktkalas, massor av god mat och dryck.
Så nu sitter jag här och är riktigt mätt i magen fortfarande, men hur ofta är man på 80 års kalas liksom?
Det är svårt att tänka sig att mormor fyllt 80 år, jag hoppas att jag är lika pigg & precis som mormor när jag själv fyller 80 år en gång i tiden.. <3

                        
                                        Dagens kalasoutfit


                                                             
                                                              Älsklingen häller upp 
                                                               drickan

                                                             
                                                                   Kusinerna!

                                                              
                                                                Mor & dotter <3

                                                          


                                                               
                                                               Födelsedagsbarnet


/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0