JAG ÄR KLAR!

JAG ÄR KLAR MED TENTAN!
Det känns så himla skönt, nu är det bara lite små justeringar kvar som att kolla en sista gång i böckerna & läsa igenom allting en sista gång.
Första tentan på högskolan är avklarad så nu är det bara en jätte lång väntan till läraren har rättat den.. Det känns nervöst!

Ikväll ska jag på hammarby match tillsammans med pappa.
SÖDER BRÖDER GLÖDER! Det är bara & hoppas att det äntligen ska bli en vinst men det får kvällen utvisa..


                       


                                                  Dagens klädsel går i grönt & vitt


/Sara

 


Kommentarer
Postat av: Katarina

vad du är duktig! Sitter jag och tentapluggar jag med! Dock har jag salstenta, och det på lördag. nu åter till mina papper! Kanske blir det en brunch för att fira första tentan på terminen snart? Stor kram!

2009-09-24 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0