Jag är tillbaka i bloggvärlden igen..

Jag tänkte att det var dags att skaffa en blogg igen, har stora tankar om hur jag vill att min blogg ska bli men vi får väll se hur bra jag kommer lyckas..
Vad ska jag ha för tema på min blogg, vad ska jag skriva om? Det blir nog en blandning av allt som mitt liv innehåller i en salig röra tror jag.

Idag har jag & Andreas varit i Huddinge centrum, kollat i affärerna men det blev ingen shopping för min del. 

Igår var vi på cirkus på globen Saltimbanco hette den. Var väldigt häftigt, riktigt duktiga akrobater!

/Sara  

Kommentarer
Postat av: Linn VIP =O)

Puss på dig:)

2009-09-19 @ 22:02:17
Postat av: Nicki

Äntligen är Sara igång :D Hoppas på flera inlägg :)

2009-09-20 @ 18:06:57
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0