Po-dag

Vad tycker ni min nya blogg design då? Visst är den fin? 
Tack super snälla Kamilla (http://tjollie.blogg.se/) för hjälpen med designen, jag är jätte nöjd!


Idag var det Po-dag med skolan, det betyder att alla som skall göra praktik i samma område träffas.
Vi var i en skola här i Huddinge och fick introduktion kring hur det är att vara lärarstudent i huddinge och massa praktisk information. Det kom också flera av lärare som arbetade inom skolan och berättade kring sina egna erfarenheter och hur är att arbeta som lärare på låg och mellan stadiet.
Oj, vad sugen jag blev på att arbeta inom skolan. Höra deras erfarenheter, som inte bara var blommor och rosa ängar utan också allt slit som det faktiskt innebär. Men det låter verkligen så himla roligt!

Ringde även min handledare på den förskolan jag ska vara idag, jag har fått en manlig handledare vilket jag är jätte glad över. Jag tror att det bara kan vara positivt, då jag har egna erfarenheter och sen får honom att diskutera vfu:n med. 
Till er som inte vet så mkt om förskolan, det finns inte så många män som arbetar som förskolelärare och därför ska det bli kul att få en som handledare. 
Jag har också fått plats på en förskola nästan precis där jag bor så det är jätte skönt!

Förlåt, bara massa text om skolan men det händer så mkt där hela tiden!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej sötnos=)Vilken fin design du har fixat! och vad glad jag är att allt går bra för dig i skolan jätte kul heja dig!!!!Stor puss och kram

2009-09-29 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0