Torsdag - 20101209!


Bild från Kreta 2009

Livet lunkar på i en vanlig vardagstakt och jag kan inte riktigt säga att min julkänsla har infunnit sig hos mig trots adventsljustakar och massa tända ljus här hemma. Antar att det har att göra med att jag hela tiden har massa saker att göra både med skolan och massa annat att tänka på. Nu har jag precis skrivit klart mitt Religions PM som skall lämnas in imorgon och sedan återstår bara Religions salstentan nästa fredag att börja plugga på.
Igår var jag iväg och fick svaret på magnetröntgen som jag gjorde i fredags och som jag trodde så hittade dom inget fel som dom kunde se på bilderna. Med väldigt blandade känslor gick jag därifrån men nu på tisdag har jag fått tid hos en sjukgymnast så nu hoppas jag verkligen att det onda skall vända snart.
Idag skall jag plugga och vila resten av dagen helt enkelt en helt vanlig torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0