Onsdag - 20101215!


Ungefär såhär har mina dagar sett ut sedan i fredags kväll, mjukiskläder och varma sockor.. Jag har åkt på en förkylning och hosta. Iofs var det tur att den kom denna vecka när jag ändå bara är hemma och pluggar inför tentan men jag har typ bara 50 % av den energi som jag i vanliga fall brukar ha för att plugga inför en tenta. Men jag försöker varva läsning och vila så gott det går och sedan är det bara att hålla tummarna på fredag, sista salstentan för terminen!

Resten av denna dag blir det vila som gäller för ikväll blir det att bänka sig framför tv:n med Paradise, Bonde söker fru och Maria Wern. Jag kom precis på varför jag tycker om onsdagar så mycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0