Torsdag - 20101230!


Jag tycker att den här bilden beskriver min vecka ganska bra.

 Denna vecka som skulle bestå av fem dagar jobb under detta "jullov" har resulterat i endast 2 dagars arbete och istället en hemsk förkylning med hosta, feber och en heshet som gjort att jag i vissa stunder knappt kunnat prata och i andra stunder och till en viss del fortfarande låter som Kalle Anka när jag försöker säga nått.
Så sedan i måndagskväll har jag legat nerbäddad i soffan och varvat hosta med film, något som kan förklara min dåliga uppdatering här på bloggen.
Jag är idag på bättringsvägen men långt ifrån bra så nu skall jag krypa ner framför tv:n och fortsätta vila mig om det skall kunna bli någon nyårsafton för mig imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0