Inflyttningsfest - 20100904!

Redan tisdag och helgen rusade förbi i ett rasande tempo och i lördags var det äntligen dags för vår inflyttningsfest i lägenheten. Det blev en riktigt lyckad kväll där riktigt många vänner ville komma och fira den med oss! Dock blev det inte så många bilder då jag dels hade fullt upp att mingla runt med alla gäster och därför glömde att fota men de fåtal kort som jag och andra lyckades ta blev suddiga då blixten var avstängd, mycket klantigt av mig!

 
Jag & Andreas i början av kvällen i lördags!

Tack till alla som kom & för alla fina presenter! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Men har inte du en röd kamera gumman? Ida och jag fotograferade med den under kvällen och jag undrar hur bilden på mig och Ida blev? Har du kvar dom? Jag skulle jätte gärna vilja ha dom :)



Kram Anna

2010-09-08 @ 12:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0