Tisdag - 20100914!


Detta är verkligen ett tecken på att hösten är på intågande!
(Bild tagen från min balkong i förmiddags)

Ett snabbt inlägg, jag sitter med hemtenta och inlämningsuppgifter som skall vara klara tills på fredag.
Men jag skall erkänna att det finns mysiga saker med att sitta inne och skriva: mjukisbyxor, varma sockor, te och löven som faller utanför fönstret. Helst hade jag velat att det hade ösregnat också för då är det riktigt riktigt mysigt att vara inne..  Nej, nu är det dags att hoppa tillbaks till pluggandet! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är exakt samma sak här. Sitter inne och pluggar och njuter av att det på morgonen inte bara blåste utan dessutom spöregnade. Ska ta en powerwalk med Robert då han kommer hem från jobbet, men tills dess blir det soffmys :)



Ps. du får gärna maila över bilden på mig och Ida :)

2010-09-14 @ 16:45:10
Postat av: Nicki

lycka till med tentan, kommer att gå galant! Ses på fredag, mys!

2010-09-14 @ 19:29:20
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0