Torsdag - 20100902!

Idag är det redan den 2 September, tänk vad snabbt tiden går och nu är vi officiellt inne i den första riktiga höstmånaden. Jag tycker det är ganska mysigt med hösten, löven faller och man får ta på sig stövlar och plocka fram dem varmare kläderna ur garderoben.

Första skolveckan har gått riktigt snabbt men det känns som man redan börjar komma in i allt igen. Vi fick ha kvar vår seminariegrupp från förra terminen men några nya och några som fallit ifrån men det har varit skönt att slippa använda första veckan till att skapa nya kontakter utan istället helt kunnat inrikta sig på undervisningen direkt. Första veckan har innehållit drama, musik och bild och väldigt mycket skratt!
Men både idag och imorgon är vi lediga från skolan, så det blev en lugn start med endast tre dagar skola denna vecka.

Nu är jag ganska nyligen hemkommen från en 1,5 timmes Power Walk med M, något som vi skall försöka göra 1-2 dagar i veckan har vi bestämt. En riktigt skön start på dagen, nu skall jag hoppa in i duschen och sedan skall jag försöka plugga lite och ringa mina två "måste" samtal idag.


Bild tagen förra hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0