Jantelagen, släng dig i väggen!


Jag vet att det i Sverige råder något som kallas jantelagen som gör att man helst inte skall klappa sig själv på huvudet och säga till varken sig själv eller människor i sin omgivning hur nöjd eller stolt man faktiskt är över sig själv. Jantelagen är något som vi svenskar är väldigt duktiga på att anpassa oss till av rädsla för att stöta oss med människor i vår omgivning.
 
Men just idag känner jag att faktiskt struntar i allt vad jantelag heter för idag tänker jag faktiskt ge mig själv lite beröm..
Jag kan med glädje meddela att jag nu äntligen har fått slutbetyget från min fjärde termin på lärarutbildningen, vilket innebär att jag hittils avklarat fyra terminer och därmed 120 högskolepoäng med högsta betyg! Jag behöver inte tala om att jag är grymt nöjd över min egen insats va? :)


Kommentarer
Postat av: M

Nej det behöver du definitivt inte. GRATTIS gumman men då är en stjärna i skolan:D det här måste vi fira någon dag! Puss!!

2011-07-03 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0