Sommarlov, nästan..


Imorgon är det sista dagen i skolan innan "sommarlovet", efter redovisningen imorgon förmiddag är det ingen mer kurslittertur och undervisning i skolan förrän i slutet av Augusti igen. Det skall bli riktigt skönt att få slappna av ifrån skolan ett tag och för mig kommer sommaren bestå av 6 veckors arbete och 5 veckors ledigt, en lagom bra blandning.

Jag börjar sommarlovet med en veckas ledighet nästa vecka. Till en början var min tanke att vara ledig nästa vecka för att få en lugn vecka innan arbetet drog igång men livet ville något helt annat. Nästa vecka kommer istället för att bli en lugn vecka bli en jobbig vecka känslomässigt med begravning och operation, men just därför känns det faktiskt extra skönt att jag verkligen valde att ta ledigt. 
  


Kommentarer
Postat av: Anna

Operation? Ska du operera knät? Är det så illa? :( Kram

2011-06-08 @ 21:54:45
URL: http://therunawaybride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0