Blommor på en måndag!


Veckan började väldigt bra igår!
 Först hämtade jag ut terminens sista hemtenta som jag fick VG på, vilket kändes riktigt skönt så nu håller jag mina tummar och tår att salstentan också gick bra! Och på kvällen översakade älsklingen mig med de underbart fina blommorna som ni ser på bilden, lyx med blommor på en vanlig måndagkväll!

Idag har jag varit iväg på seminarium i skolan och sen har vi ätit middag på kvarterskrogen ikväll.
Imorgon skall jag först en sväng till skolan för grupparbete och på eftermiddagen skall jag ÄNTLIGEN iväg till frisören. Det skall bli riktigt skönt att klippa mig för just nu känns håret mest som en gardin som hänger ner över ansiktet.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Det är kärlek det!!

Tänk vilken fin pojkvän du har.

2011-05-31 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0