Tisdag - 111011!


Bokanalys, kurslitteratur, vetenskapligt arbete och en förkylning som aldrig vill gå över.. 

Pratade precis med en kompis som uppmärksammade mig på att jag inte bloggat på bra länge nu, och jag kan bara erkänna att de stämmer. Jag är nu inne på min andra förkylning (eller gick den andra ens över?) på två veckor och börjar på riktigt bli väldigt trött på att vara sjuk. Hösten och vintern är verkligen en härlig bacillbomb för oss studenter. Eftersom studenter aldrig har tid att vara sjuk, så går alla till skolan oavsett och bacillerna går bara runt, runt i föreläsningssalarna.
Jag vill träna och vara pigg, inte hosta och låta som Kalle Anka när jag pratar..


Kommentarer
Postat av: Nicki

usch hoppas att du kryar å dig!

2011-10-12 @ 12:09:39
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0