Fredag - 20110902!



Vi är redan inne i september månad som är den första riktiga höstmånaden och jag måste erkänna att jag längtar lite.. Jag gillar hösten, jag gillar när löven faller och när naturen skiftar färg. 

Första skolveckan efter sommarledigheten är slut. Det har inte varit någon mjukstart men det hade jag inte förväntat mig heller, vi går vår femte termin och behöver inte längre skolas in i rutiner utan kan köra igång redan från dag 1, vilket vi verkligen gjort med nya seminariegrupper, nya arbetsgrupper och ny delkurs. Men trots att jag är en van pluggare efter två år på högskolan så har det varit en omställningsvecka för mig att komma tillbaka till skolrutiner och läsande efter sommarens ledighet, men nu är terminen igång och det känns riktigt skönt att återvända till vardagen igen!
Förutom skolan har jag hunnit med att vara tre gånger på gymmet denna vecka och tränat efter det angivna träningschemat som jag fått av min sjukgymnast. Riktigt nöjd över min egen insats denna vecka ser jag framemot att nästa vecka infinna mig på gymmet tre nya dagar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0