Måndag - 110905!


Bild tagen från min powerwalk i lördags när jag endast i sällskap av Leif GW Perssons sommarprat i hörlurarna promenerade nere vid vattnet.

Helgen flög förbi och innan jag hann reagera var det måndag igen.. Varför känns det alltid så? 
Helgen har varit väldigt lugn för min del vilket verkligen var behövligt efter en första intensiv vecka i skolan. Förutom att vila mig har jag hunnit med att se film, gå powerwalk, äta middag hos mina föräldrar, kolla på bajen match och besöka farmor.

Idag är det måndag och vi har haft "läsdag" hemma, en väldigt skön start på veckan.
Men trots "hemmadag" har jag varit väldigt aktiv hela dagen. Morgonen startade med tidig uppstigning innan jag åkte in till gymmet för att träna mitt första pass för veckan. Det är ett tuft pass på en timme men också riktigt skönt när det är klart och jag stolt över mig själv lämnar lokalen! När jag kom hem började jag läsa på min hög av kurslitteratur och resten av dagen har jag varvat pluggandet med att springa ner till tvättstugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0