Söndag - 20110925!


Igår kväll hyrde jag filmen "Fyra år till" och såg på medan älsklingen var ute och roade sig tillsammans med arbetskamrater.
En riktigt bra film som jag varmt kan rekommendera!

Nu var det länge sedan jag uppdaterade men jag erkänner att jag liksom inte har haft tid eller inspiration att blogga. Jag har haft tentavecka och alldeles för mycket i skolan, vilket har resulterat i att när jag fått en stund över har jag inte orkat logga in på datorn och uppdaterat här, men jag hoppas att jag kommer få lite mer inspiration och ork till bloggen framöver.

Helgen som alldeles strax om några få timmar är över blev inte alls som jag planerat. I fredags vaknade jag med feber och halsont och jag mådde riktigt dåligt. Jag var så fruktansvärt arg på mig själv, det är så typiskt att bli sjuk när det är något roligt som skall hända. Istället fick snällt avboka alla fredagens planer:  Föreläsning i skolan, träningspasset, lunchen med K och kvällens konsert med Veronica Maggio tillsammans med M & M på Gröna lund.  Resten av fredagen och lördagen har jag tillbringat nerbäddad med tv:n och filmer som sällskap.
Imorse vaknade jag betydligt piggare, febern är borta och halsen känns bra igen. Så nu hoppas jag verkligen att det vänder tillbaks igen för jag har inte tid att vara sjuk. Dagen har spenderats framför skolböckerna och i tvättstugan där jag tvättat allt ifrån sängkläder, kläder och mattor, jobbigt men också väldigt skönt nu när det är gjort och jag älskar verkligen känslan av att titta ner i en tom tvättkorg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0