091213-lucia!

Idag är det söndagen 13 december, vilket innebär både lucia och tredje advent, mysigt!
Dagen har tillbringats i stan, jag och Andreas har köpt julklappar och trängts med ungefär halva Stockholm som också skulle handla. BR-leksaker var galnast, folk köper verkligen leksaker för hur mycket pengar som helst. Nu är jag klar med nästan alla mina julklappar, bara lite små grejer kvar att fixa. Är riktigt nöjd med det jag hittat i år men vad det är kan jag tyvärr inte avslöja ännu!

Nu ikväll har vi haft tvättstugan, satt upp julgardinerna (Bild kommer imorgon).

Hoppas ni haft en mysig söndag och lucia! 


Detta är det närmaste jag kommit ett riktigt lucia tåg i år,
Dessa står på vårat bord hemma nu och kommer lussa ända fram till jul!


Kommentarer
Postat av: Pinglan

Har också tänkt om jag ska köpa de där lucia tåget men har inte gjort det, tycker det är så finna.

2009-12-15 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0