Annandag jul 091226

God kväll alla underbara!

Idag är det annandag jul och sista riktiga "juldagen" för detta år. Dagen har tillbringats hemma hos Andreas mammas familj med kalas för hans lilla syster F som fyller 6 år idag med tårta och presenter. Och sedan när det blev kväll hade vi mini julafton med julbord och julklappsutdelning, mysigt!

Nu är julen över för detta år och sammanfattningsvis känner jag mig väldigt nöjd med dessa tre dagar. Det är en speciell känsla som julen skänker en och den känslan gör att jag redan nu längtar till julen 2010!


Under julgranen låg inte lite paket, underbart!



Sista julbordet för i år stod dukat..

Jag öppnar julklapp..

Älsklingen öppnar julklappar.. (Är det någon som ser något nytt på honom?)


Kommentarer
Postat av: Pinglan

Har han rakat av sig allt hår, det var de första jag såg innan jag läste texten.

2009-12-27 @ 22:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0