Ett litet klagande inlägg..

God förmiddag!

I onsdags när vi kom hem från farfar åkte jag och pappa direkt och vaccinerade oss mot svininfluensan, ÄNTLIGEN som jag har väntat på att få ta sprutan. Ni som läser min blogg vet ju att jag förut skrivit om att jag ända sedan det blev klart att vaccin skulle komma varit säker på att jag skulle ta sprutan och nu är det som sagt äntligen gjort. Det var väldigt få människor på vårdcentralen och vi behövde inte vänta mer än max 10 minuter innan det blev våran tur, själva sputan hann jag knappt reagera på innan det var klart.
Men sedan dess har jag nu VÄLDIGT ont i min arm, igår kväll blev det ännu mera ont och jag började känna mig varm och super trött. Antar att det kan hänga samman med att jag inte sover helt hundra på nätterna och vaknar stup i kvarten av att jag rullar över på vänster arm.. Nu har jag fått klaga lite här också, men hur som helst är jag glad att jag tagit sprutan!

Nej, nu är det dags att sätta igång med sista hemtentan innan jul.
Hoppas ni får en mysig fredag alla söta!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0