Fredag 091218

Idag har jag varit i skolan och lämnat sista hemtentan för denna termin tillsammans med Johanna. Det känns som hela kroppen hamnade i en skön julstämning när tentan var inlämnad. Nu vill kroppen bara vara ledig och för ca 2 veckor slippa tänka på skolan, det ska bli skönt! Även om jag ska jobba större delen av "jullovet" så blir det några dagars ledigt kring jul och nyår.

Efter tentan var inlämnad åkte jag till centrum med Johanna och handlade julklappar. Johanna provade klänningar och hittade en jätte snygg till julafton. Tack för trevligt sällskap gumman. Och precis som vi sa, det är kul att göra saker tillsammans som inte bara har med skolan att göra! :) 

Nu sitter jag här hemma och väntar på att Andreas ska komma hem från sitt julfika med jobbet. 
Ikväll hade jag tänkt slå in lite julklappar och sen får vi se vad vi mer hittar på.

/Sara 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0