Pepparkakor och biomys..

Igår eftermiddag var jag som sagt på bio och såg på sista delen i Millenium triologin, "Luftslottet som sprängdes" tillsammans med tjejerna i släkten, mysigt. Filmen var jätte spännande och bra, av de tre filmerna tyckte jag nästan att denna var bäst.  Jag och min kusin Anna satt ett flertal gånger under filmen och sa "YES" åt grejer som Lisbeth Salander gör, hon är så klokren.

             
                 Anna och jag hade väldigt roligt innan bion, någon mer som velat 
                 mitt under en fullsatt biograf ställa sig upp och göra sådär med fingrarna
                  framför projektorn så hela bioduken blir täckt? Anna ville nämligen
                                  väldigt gärna göra det! Min tokiga kusin :D

När vi kom ut från bion var Idol deltagarna (alla utom finalisterna) i Heron City och skrev autografer, jag lyckades knäppa ett kort på dem uppifrån!
Efter det åkte vi hem till min moster, åt middag och sedan fikade vi med glögg, kaffe, lussebullar och dom super fina pepparkakorna (se bilder). Det känns som julstämningen börjar infinna sig allt mera i kroppen, underbart!

           
                Idol deltagarna, från vänster: Eddie, Rabi, Niklas, Camilla, Reza, 
                     Mariett, Karolina, Erika, Tove! Yes, jag är en idol nörd :D


Pepparkakorna!
Alla i släkten hade fått en egen personlig pepparkaka, mormors
hade bh & morfars hade slips, haha!

Jag hade en egen SARA-pepparkaka!

Kusin Anna fick även kallas ANNA ANKA :D

Kusin kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0