Julafton 091224..

Igår kom äntligen dagen som väldigt många precis som jag laddat för länge nu. Jag är en riktig jultjej och det är fortfarande en speciell känsla att vakna på julaftonsmorgonen, en känsla som även infann sig på denna morgon..

Efter att ha klivit upp väldigt tidigt på morgonen efter uppesittarkvällen hemma hos mina föräldrar den 23 December med glögg, pepparkakor, lussebullar och bingolotto en väldigt mysig tradition så begav vi oss neråt mot farfar i Norrköping. Det var helt underbart väder under bilresan ner, solen sken på en klarblå himmel och glittrade i den orörda snön som vi passerade desto längre ut på landet och närmare farfar vi kom.
Resten av dagen passerade med fika, julgröt, kalle anka, julklappsutdelning och julbord innan vi slutligen mätta och trött satte oss i bilen påväg hem till Stockholm igen. 


Julfika!




Jag & Kusin A!



Jag & mamma!

Kalle Ankas jul, såklart! Jag & farmor.

Jag delar ut julklappar..

Spännande spännande, vad kan detta vara..

Julbordet, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0