Julen är riktigt på intågande nu..

Hej alla glada!
Att det är mycket snö i Stockholm behöver jag väll inte berätta för er och jag är jätte glad över det. Men snön bidrar med andra saker som är mindre roliga som försenade bussar och tåg bland annat. Så nu tycker jag att det räcker med snö för ett tag! Men det lär komma mera för den faller utanför fönstret just nu..

Idag har jag varit inne i stan och inhandlat det sista julklapparna tillsammans med ett antal tusen människor kändes det som, men jag hittade det jag skulle och kom därifrån ganska snabbt ändå. Efter det åkte jag hem till mina föräldrar, lämnade julklappar och fikade med mamma. 

Ikväll har vi julpyntat här hemma, så nu är:
-Julgranen pyntad.
-Julklapparna framlagda under granen.
- Tomtarna & julpyntet i ordning.
- Julskinkan klar och provsmakad!

(Vi är lite tidigt ute i år men eftersom vi jobbar både 22-23 december + att vi inte kommer vara hemma över julafton så fuskas det lite i år!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0