Lördag 091205

Hej alla söta!

Igår var det sista dagen på praktiken, det kändes lite trist nu när man börjar känna sig så hemma där men jag vet att jag kommer tillbaka i vår igen. Det ska samtidigt bli skönt att komma tillbaka till skolan, träffa alla söta människor och slippa kliva upp kvart över 6 på mornarna! Jag fick precis som förra gången ett väldigt bra omdöme av min handledare och han tycker att jag har många bra kvaliter som är viktiga i arbetet som förskollärare, det är jätte roligt att höra och betyder väldigt mycket!

Idag har jag sysselsatt mig med denna, nödvändiga och faktiskt ganska roliga aktivitet..


STORHANDLAT!


Kommentarer
Postat av: Pinglan

Vad kul gumman:) Vilken spännande lördag;)

Själv har jag legat i soffan å kollat på tv har lyckats ta mig duscha idag, kände mig lite piggare efter det men sov 2 timmar sen på dan efter duschen.

Du är så söt som har hört av dig å frågat hur det har varit med dig;D uppskattar det de vet du;) puss

2009-12-05 @ 18:53:50
Postat av: Suz

Nope.... Flytter ju 20 i september så jag hinner använda terminkort plus sista gången nu i VT :)

(Vet inte om du har sett mitt svar på min blogg men svarar här med^^)

2009-12-08 @ 18:38:47
URL: http://lillasuz.blogg.se/
Postat av: Suz

Fyller menade jag :P

2009-12-08 @ 18:45:37
URL: http://lillasuz.blogg.se/
Postat av: Nicki

precis det är synd om mig :( Fattar inte den 23 ska man ju vara ledig. På fredag är det salstenta, ser inte alls fram emot det, men det ska nog gå! Håll tummarna för mig då :) Kramar

2009-12-08 @ 19:30:04
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0