Måndag - 091214

Idag har den första riktiga snön fallit över Stockholm, äntligen är det minus grader också som gör att snön nu förhoppningsvis kommer stanna kvar. Annars finns det inte så mycket att säga om dagen, det är tentavecka och sista tentan innan jul skall skrivas. Jag satt från halv 10 imorse till halv 5 och skrev oavbrutet med bara en pytteliten matpause men jag känner mig nöjd över min insats idag, imorgon fortsätter skrivandet..

Efter att ha suttit inne hela dagen kände jag mig tvungen att komma ut och andas lite frisk luft så efter middagen  blev det en mysig promenad i ett snöigt Huddinge. 
       
                 
          
                
/Sara


Kommentarer
Postat av: mamsen

Var var kortet på julgardinerna som skulle komma imorgon se söndags

2009-12-15 @ 22:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0