Onsdag 091202

Idag har jag varit på sista po-dagen med huddinge kommun. Vi var på en förskola och lyssnat till två förskollärare som berättade om verksamheten, då nästan ingen annan i gruppen som också består av lärarstudenter från sthlms univesitet visste något om förskolan. Det var kul att se lokalerna, det var en jätte fin förskola med väldigt genomtänkt inredning och struktur.

Efter po-dagen åkte jag tillsammans med två andra från våran grupp till skolan och hämtade hemtentan för delkurs 2, jag var super nervös när vi stod i kön för att hämta den. Men så kom jag fram och det blev min tur, slog upp sista sidan och läste VG! JAG ÄR SÅ GLAD!

Nu ska jag alldeles strax göra mig i ordning för att åka hem till mamma och pappa en sväng ikväll.

/Sara


Kommentarer
Postat av: Tjollan!

heej. ja tack detsamma. va bra vi e. Ja, fast det ända hon skrivit va : Mycket bra! Bra förklaringar pch bra analyser av händelserna. lycka till i framtiden / helena. Annars hade hon inte skrivit något annat i tentan! själv då? hade du fått många komentarer?

2009-12-02 @ 16:00:55
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0