Tisdag 091208

God kväll alla söta!

Nu var det ett tag sen jag skrev så det finns risk för ett lite längre inlägg, helgen passerade i ett rasande tempo och i söndags var det fest hela dagen, på förmiddagen var det brunch hemma hos Katta tillsammans med henne och Kajsa. Mycket trevligt med både amerikanska pannkakor, rostat bröd, melon och mycket mera god saker.. På eftermiddagen var det födelsedagsfika för Andreas gammel mormor som fyllde år och avslutades med middag hemma hos hans mamma. Så därför ingen uppdatering i söndags!

Igår var jag upptagen med seminarium på förmiddagen i skolan och nedgrävd i skolböcker hela eftermiddagen..

Idag har jag varit på föreläsning i skolan på förmiddagen, det var en riktig kaos föreläsning där eleverna oponerade sig mot föreläsaren, flera bestämde sig att gå mitt under föreläsningen och ännu flera i pausen. Själv fick jag faktiskt ut något av att vara på föreläsningen även om jag nog var ganska ensam om att känna så. Efter föreläsningen hämtade pappa mig utanför skolan, vi åkte hem och plockade ihop mina saker och åkte mot norrköping till farfar. Så nu sitter jag här i farfars blåa soffa, dricker kaffe och äter lussebulle.


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

blev inte alllllllllls sugen på lussebulle nu:D haha:)

2009-12-08 @ 22:34:31
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Nicki

nä vi slutar kl 12 så de är skönt, men en del grupper slutar 16, så lite tur har jag. Men sen ska tentan in 8januari, så jag ska skriva under "lovet".

Fattar inte varför vi inte kan få lite ledigt, men det är väl så det är. Lycka till med skolan och gruppredovisningen sen (kommer säkert att gå hur bra som helst för dig!) Kram

2009-12-09 @ 11:40:31
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0