Torsdag 091203

God kväll alla glada bloggläsare!

Idag var det grupp fotografering på praktiken och jag fick vara med på bilden också, jag trodde inte det eftersom jag inte jobbar där men tydligen lyckades jag fastna på ett förskolefoto även detta år! 
Resten av dagen har vi pysslat, sjungit luciasånger och jag var även med vid ett väldigt intressant nätverksmöte kring den pedagogiska innemiljön. Imorgon är det sista dagen på praktiken, det känns väldigt trist även om jag vet att jag kommer tillbaka i vår igen. Nu när man verkligen börjat känna sig så hemma där med både barn, pedagoger, föräldrar och förskolan.. Jag är verkligen super nöjd över min praktikplats, men det kanske ni märkt? :) 

Kvällen har tillbringats framför tv:n och för ovanlighetens skull fick jag sällskap av min söta pojkvän fast jag kollade på vad Andreas tycker är en del riktiga skit program som, Mammas pojkar och Paradise Hotell


Såhär mysigt ser det ut när vi räknar ner veckorna till julafton hemma hos oss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0