Första advent! 091129

Glad 1:a advent!
Nu är första ljuset tänt och nedräkningen till jul har startat, mysigt!

Igår kväll var det party, kvällen startade hemma hos oss med middag och lite sjungande både med lips och till julsånger. Efter en väldigt lång stund för vi var väldigt sega igår begav vi oss väg till Sandras och hennes killes inflyttningsfest i Årsta, det blev en super trevlig kväll som vanligt när jag och Martina festar tillsammans. Vi måste göra detta oftare gumman :)
Det blev dock ingen utgång utan vi stannade i Årsta hela kvällen och sen blev vi hämtade och jag fick skjus hela vägen hem till dörren, tack Micke!


Idag har jag gjort absolut så lite som möjligt, jag har legat i sängen och kollat på alla söndags repriser och nu på kvällen har vi hämtat ner adventsljustakarna från vinden. Skulle pluggat idag men det blev inte så, tur att det bara är arbetsdag på praktiken till 12 imorgon, sen blir det direkt hem och läsa hela eftermiddagen.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0