Fredag 091120

Idag är det fredag, bästa dagen på veckan!

Har varit iväg på seminarium nu på förmiddagen 9-12. Vi hade muntlig gruppredovisning kring en bok om förskolan med inriktning på barns lärande och kunskap. Jag var jätte nervös innan av någon konstig anledning? De senaste redovisningarna har jag inte alls varit så nervös men idag slog det till ordentligt, antar att det hade att göra med ny seminarieledare bland annat. Men nu efteråt känns det bra, jag sa det jag skulle och det gick helt okej tycker jag! Det är viktigt att tänka: Man kan inte göra mer än sitt bästa!

Detta var sista skoldagen på ett tag, för på måndag ska vi ut på VFU igen i två veckor. Det ska bli skönt med lite avbrott från allt läsandet, plus att det ska bli jätte kul att träffa barnen igen!

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0