Lördag 091114!

God morgon!
Nu är det lördags morgon och jag slog upp mina ögon vid 08:00 och har sedan dess varit pigg så tänkte det var lika bra och kliva upp och göra lite nytta (läs blogga). Ingen sovmorgon här inte, men jag känner mig riktigt pigg ändå!

Igår kväll hade jag och Andreas myskväll med tacopaj, idol och Johan Falk film.
Jag är helt förälskad i de filmerna, har ni inte sett dom så måste ni göra det genast annars har ni verkligen missat riktigt bra filmer!

Idag är det mycket som ska fixas städa lägenheten, gå till cenntrum och laga middag för ikväll kommer mina föräldrar över på middag, mysigt! Och jag ska laga en maträtt som jag aldrig gjort förut, men mer om det senare :)
                 
/Sara 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0