Måndag 091123

Idag var man tillbaka på praktiken igen, efter tre veckor i skolan. Det kändes kul att vara tillbaka men det är helt galet vad snabbt man vänjer sig vid att inte jobba 8 timmar om dagen. Kroppen och huvudet är helt slut efter halva dagen, men om bara några dagar är kroppen inne i jobbtempot igen.

Har precis ätit middag, blev svampsoppa och rostatbröd, lagom enkelt en måndagskväll.

Nu sitter jag och väntar på att halv åtta hos mig ska börja strax och efter det ULLARED och sedan avslutas kvällen med Paradise Hotell. Jag kommer sitta bänkad i soffan hela kvällen, tur man är ensam hemma en stund till så ingen snor tv:n ifrån mig ;)

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0