Risk för långt inlägg!

Förlåt, ingen uppdatering igår pågrund av massor av aktiviteter från tidig morgon till sen kväll men nu är jag tillbaka..

Igår startade dagen med föreläsning mellan 10-12 om hur vi ska observera och intervjua under VFU:n som startar nästa vecka, föreläsningen gick snabbt, var intressant och tyvärr sista föreläsningen med gamla seminarieläraren P, trist att hon ska sluta. Synd bara att folk måste gå till angrepp på varandra inne på föreläsningarna, suck! Ibland är det verkligen sandlåde nivå på vuxna människor..

Efter föreläsningen snabbade jag mig hem, åt lite lunch och lämnade tunga böcker för att sen bege mig in till stan och träffa Selma! Alltid lika trevligt, vi tog en lång fika och strosade runt i lite affärer.
Sen åkte jag direkt till söder och möte upp Andreas, resten av kvällen tillbringades hemma hos Andreas pappa med god middag, trevliga samtal och ULLARED!

Idag har jag läst kurslitteratur, varit på seminarium 14-17, ätit middag och läst ännu mera!

Nu tar jag ledigt för ikväll, snart börjar Andra avenyn och sen är det nästan god natt för imorgon ska jag träffa min grupp redan klockan 08:00 för att förberedda en presentation till på fredag.

/Sara


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, precis den gröna! :) ska nog köpa den nästa vecka när pengarna rullat in :D

2009-11-17 @ 23:30:18
URL: http://hasduce.blogg.se/
Postat av: Suz

Visst är det spännande med andra avenyn? :)

2009-11-18 @ 17:02:43
URL: http://lillasuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0