Söndag 091115

Tänkte börja med att berätta att jag har slagit besöksrekord på bloggen idag, WOHO!

Idag har det varit en väldigt lugn dag som bestått av plugg och sega i soffan.
Vädret har varit hemskt tråkigt så det var helt okej att sitta inne med skolböckerna, dessutom var boken riktigt intressant vilket gjorde att det till och med var intressant att läsa idag. Jag blir alltid så glad när det kommer en kurslitteratur som man känner verkligen ger en något att läsa.

Imorgon är det föreläsning 10-12 och på eftermiddagen ska jag träffa Selma.                                                                                                   


             Såhär glad blir jag när det blir besöksrekord!             


Kommentarer
Postat av: mariana DG

ihih söt bild :D

2009-11-16 @ 00:33:24
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0