Trevlig lördag kväll!

Nu ikväll har mina föräldrar varit hemma hos oss på middag. 
Till förrätt bjöd vi på: Avocado med kräftstjärtar (som jag glömde ta kort på)
Varmrätt: Tonfiskpasta. Det var första gången jag lagade denna rätt men garanterat inte sista, det smakade riktigt gott och kaprisen var verkligen pricken över i:et.

                                                        

Efterrätt: Bär, Kessela vanilj och Digestiv kex ovan på. (Recept från Martina)
 
                                                           
 
Efter maten ville mamma och pappa testa vårat X-box, vi började med att spela Lips (singstar spel för X-box). Min mamma som aldrig sjunger inledde med att säga att hon verkligen inte tänkte sjunga men efter att jag och Andreas sjungit första låten tillsammans tog mina föräldrar över mikarna och tillslut fick jag till och med sjunga en låt med mamma. Roligaste citat ikväll sa mamma när hennes poäng visades efter att hon sjungit: "Sara blir Astroid, Lasse blir stjärnskott och jag blev en gråsten". Efter det spelade vi Guitar Hero, Andreas regerade som vanligt, Jag och pappa regerade inte och mamma gav inte upp, hon skulle lära sig spela och blev tillslut riktigt duktig!

Tack mamma & pappa för att ni ville komma över på middag, det blev en riktigt lyckad lördags kväll!
    
       
     
          

         

/Sara


Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack själv för en trevlig lördagkväll . God mat. Det var faktiskt kul med singstar även om jag aldrig kommer kunna sjunga.

2009-11-15 @ 14:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0