12/10-09

Idag har jag haft en mysig dag med mamma, en jätte lugn och skön måndag. Vi har varit och kollat på klinker till deras badrum (jag var smakråd), sen åkte vi en sväng till Willys och handlade lite. Sedan hem, fikade och tittade på den väldigt bra men sorgliga filmen Underbar och älskade.
En väldigt trevlig dag, jag gillar att vara ledig! Men ni kan vara lugna, jag har inte glömt skolan utan läste 50 sidor imorse..

Imorgon är det föreläsning 10-12 och sedan ska jag läsa och tvätta på eftermiddagen.
En liten fågel viskade i mitt öra att det ska (läs riktigt noga nu!) SNÖA INATT? ÄR DET SANT? JAG HOPPAS INTE DET!

Nu ska jag se på sista avsnittet av hollywood fruar, vi hörs imorgon!

                  

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0