15/10-09

Börjar med en kort uppdatering från igår, hade hel ledigt från skolan och öppnade inte böckerna på hela dagen. (första gången på väldigt väldigt länge). Jag träffade pappa vid halv 2, följde jag med honom och lämnade blod och sedan gick vi & fikade. Väldigt trevlig eftermiddag tillsammans med pappa! <3
På kvällen var jag och simmade med mamma som vanligt på onsdagar, skönt att röra på sig lite!
                  
                                      Jätte goda köttbullemackan på Gunnarsons igår!

Nu är jag rätt nyligen hemkommen från skolan, haft seminarium 09-12 idag.
Dags att försöka få i sig något att äta, vi hörs sen!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Johanna

mm det där ser gott ut, är skit hungrig!

Nej nej thaimaten är inte svår alls jag gör det utan recept och allt :D slänger bara ihop massa saker. Kokosmjölk, röd currypasta, vitlök, fisksås, kyckling, röd paprika och lite socker använde jag mig av igår.. :) suuuper gott!

2009-10-15 @ 17:01:23
URL: http://hasduce.blogg.se/
Postat av: Johanna

just det, pressad lime och lite rivet limeskal, lite hönsbuljong och kaffirblad oxå! :D

2009-10-15 @ 17:59:05
URL: http://hasduce.blogg.se/
Postat av: Anna

Lämnar du blod? Duktig du är! :)

2009-10-15 @ 23:21:18
Postat av: Sara

Nej, så duktig är jag inte även om jag väldigt gärna skulle vilja göra det :) Det var pappa som lämnade blod, jag var bara med som sällskap.

2009-10-16 @ 12:26:55
URL: http://idagochiframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0