Äntligen fredag!

Det känns som detta börjar bli min standard inledning här i bloggen men jag är ganska nyligen hemkommen från skolan, hade skrivstimma (seminarium där vi arbetar med språket på olika sätt) 09-12.
Vi diskuterade den nya hemtentan som vi fått ut nu. Den känns lite krångligt just nu men jag tror att det blir lättare när man väll kommit igång och man är lite mer mitt i allting. Idag var det sista lektionen i skolan på väldigt länge kändes det som, med start på måndag är det praktik i två veckor som gäller.

På måndag är också dagen D, på måndag får vi tillbaka den gamla hemtentan.. Jag har faktiskt varit cool lugn till igår, jag vet inte vad som hände men läraren pratade om tentorna igår på seminariet. Om man har gjort något fel ligger ett mail i sin mailbox på måndag eftermiddag när man kommer hem, om inte så har man klarat sig! Usch, vad nervöst det känns!
(Håll tummarna för mig!)

Nu håller jag på och lagar lite lunch och sen ska jag fixa lite här hemma.
             
                               Regnigt och kallt, kan man bli annat än väldigt trött?

/Sara


Kommentarer
Postat av: Nicki

Det kommer säkert att ha gått jättebra!

Ha en trevlig helg

kramar

2009-10-16 @ 19:39:23
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0