Fredag 9/10-09

Igår var Martina och Micke här på middag, det var jätte trevligt som alltid när vi ses & extra kul att träffa Martina såklart, jag hade saknat henne även om det inte var så länge sedan vi sågs!
Ingen jublade direkt när jag plockade fram kameran för att fota men några bilder blev det, men som ni ser får ni se en av Andreas & Mickes mer serösa sidor, eller inte! ;)

            

Nu är jag ganska nyligen hemkommen från Katta i Solna, har varit och hälsat på henne i nya lägenheten.
Jätte fint hade hon och världens mysigaste balkong, annars var det lika roligt som vanligt att träffas.
Vi pratades massor & fikade, super mysigt! Men nu vid 13:00 skulle hon på föreläsning i skolan så nu är jag hemma igen, tänkte strax börja läsa lite..

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0