Snöbekännelsen..

Det kom ingen snö inatt & ingen snö har fallit på lilla mig på hela dagen hittils heller.
SKÖNT men lite besviken är jag för jag var så inställd imorse på att jag skulle vakna av lite vitt ute ialla fall.
Det första jag frågade Andreas när han klev upp imorse var: SNÖAR DET? Han skrattade lite åt mig och sa, man skulle nästan kunna tro att du vill att det ska snöa bara för att kunna klaga över det.. (Jag erkänner, det var lite så!)

Idag var det föreläsning 10-12, rätt intressant & inte alls lika svårt som jag trodde det skulle vara. Boken var mycket mer komplicerad och läraren lyfte inte ens fram 2/3 av den.

Nu har jag precis ätit min nyttiga lunch lätt yougurt, fulkornsflingor & två ägg.

Så nu är det dags att ge sig i kast med dom sista 40 sidorna i boken.

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0