Söndag-091025

God kväll alla glada!

Igår var vi hemma hos Martina och Micke på middag, vi åt sushi som man själv fick laga vid bordet. Det är jätte mysigt med plock mat, desto äldre man blir ju mer verkar man värdesätta när middagen tar tid och är det centrala på kvällen. Det var första gången både jag och Andreas gjorde egen sushi, men som tur var hade Martina och Micke lite mera koll och till andra rundan blev till och med vi riktigt duktiga. Efter middagen sjöng vi singstar, en riktigt lyckad lördagskväll blev det!

                
                                       Martina & Andreas! Utan er är jag halv <3

               
                                               
               
                                                         Mina egen gjorda sushi!

Idag har vi varit på kalas, Andreas brorsor fyllde 21 och 9 år.  

Nu är det dags att bege sig mot sängen för imorgon är det sista veckan på praktiken.

/Sara


Kommentarer
Postat av: Tjollan!

hallå hallå! Tack ska du ha. bilden högst upp är bara tillfällig. min kompis gjort sålänge. ska ha en annan seen :) jaaa. trist att jag blev sjuk under praktiken. men vad ska man göra? hm. nje inte så långt. inledning , beskrivning av begreppen och en observation. Hur långt har du kommit? jag undrar också. var har vi läst om makt och ledarroller? jag hittar intee. åh jag blir galen. hehe puss!

2009-10-27 @ 20:25:27
URL: http://tjollie.blogg.se/
Postat av: Pinglan

det var en super kväll gumman:) du vet att jag är halv utan dig med<3 love you!!

2009-10-28 @ 18:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0