Tisdag 20/10-09

Hej allihopa!

Kunde inte blogga igår, blogg.se ville inte funka när jag ville slänga in ett inlägg men nu är jag här igen.
Jag tänkte börja med att meddela att: JAG FICK VG PÅ FÖRSTA KURSEN PÅ HÖGSKOLAN! LYCKA LYCKA!
Måste dock vänta över 1,5 vecka till innan jag kan hämta ut tentan men nu vet jag mitt betyg och kan lungt fokusera på nästa hemtenta som vi snart ska börja skriva..

Första dagen på vfu:n (praktiken) var det också igår, jag var lite nervös när jag gick dit. Det var många nya intryck, massor med namn och mycket info. Men efter två dagar känns det enbart positivt och det är riktigt roligt att vara ute bland barnen igen.
En sak som blivit tydlig efter bara dessa två dagar är att jag redan nu efter 1,5 månad i skolan ser på förskolan, pedagogik och pedagogens roll på ett nytt sätt, tänk då hur det kommer kännas efter 3,5 år.. Spännande!

              
                           Bilden ser mysig ut, tycker jag. (Lilla stallet på farfars tomt)
/Sara


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Är så stolt över dig gumman men det visste jag ju redan att du bara är BÄST!!

2009-10-20 @ 21:23:15
Postat av: Mamsen

Är så stolt över dig gumman men det visste jag redan att du bara är BÄST!!

2009-10-20 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0