Tisdag kväll 13/10-09

Nu är jag klar med allt som jag sagt mig för idag, jag har läst klart den ovanligt sega skolboken och jag har tvättat vårat med berg med kläder. Nu ska jag göra absolut ingenting resten av kvällen, skönt! Jag gillar tisdagar, vet ni varför? Tisdagar är den bästa tv dagen på hela veckan tycker jag med Andra Avenyn och Hell´s kitchen.

Det är ju ingen hemlighet att jag är en riktig bloggnörd, men jag kan inte låta bli att förundras över hur vissa bloggar kan ha över 40 000 besökare om dagen? Jag själv är glad över att min blogg den senaste veckan har besökts av ca 10-15 personer om dagen. Men vet ni en sak? Det vore jätte kul om ni som läste kommenterade också :)

/ Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0