Torsdag 1/10

Idag är det redan 1 Oktober, tiden går snabbt..
Nu är hösten här på riktigt, det är jätte kallt ute & löven har verkligen börjat falla från träden på allvar nu.

Idag har jag tillbringat dagen framför en väldigt tråkig bok, gjort ett familjeporträtt och fixat instuderingsfrågor till morgon dagens seminarium.
Ikväll har jag strykt massor av kläder, städat lite, kollat på idol och packat.
För imorgon efter skolan kommer pappa & farmor och hämtar mig för att sedan bege oss ner mot Norrköping och älskade farfar! <3 Jag längtar efter farfar och jag vet att även om tiden står väldigt stilla där ute på landet så gillar jag att vara där och farfar blir så glad när vi kommer, en känsla jag skulle kunna leva på länge!
Åter hemma på lördag kväll igen men både datorn & skolböckerna följer med ner.

Nu ska jag vänta på att Idol börjar igen och sedan är det dags att sova, uppstigning tidigt imorn.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0