Torsdag 8/10

Nej, jag har inte slutat blogga även om jag de senaste dagarna har varit en riktigt dålig bloggare, jag vet!

Det har varit en jätte stressig vecka med massor massor av skolarbete, flera hundra sidor och läsa, grupparbeten osv osv..
Nu på förmiddagen har vi haft seminarium 9-12 och nu har vi ingen mer undervisning förrän på tisdag så lite ledig tid, skönt! Men tro inte att jag ska ligga i soffan för jag har minnsan sällskap av en bok som vi ska läsa, så var inte oroliga :)

Igår var jag & hämtade min nya mobil, min gamla har varit inne på lagning två omgångar och den är fortfarande inte fixad så jag bestämde att byta ut den till en ny. Jag känner mig nöjd med den nya men jag är lite ovan, den har hel touch skärm medan min gamla bara hade halv touch så lite ovant känns det men det blir nog bra när man lär sig.. Bild kommer!

Ikväll kommer Martina & Micke över på tacokväll så nu ska jag städa lite här hemma men först ska jag äta en smörgås och ta det lungt en liten stund till..

                                                               
Måste lägga in en bild på världens bästa hand och fotkräm som jag fick i present av världens bästa mamma när hon kom hem i söndags från Monaco! Tack mamma <3

/Sara


Kommentarer
Postat av: MilliVanilli

heej sara :) haha neej men guud de är lungt. hehe. det blev inte något tokigt med datan :) den vara blev svart en liten stund och så va där någon ruta. meen den funkar som den ska så de är absolut ingen fara. Och de va kanske inte äns din fil som gjorde min data tokig !!! :) du får ha en trevlig helg :) puss kram / k

2009-10-08 @ 20:34:37
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0