Lördag - 20100424!

Idag har det verkligen varit super fint väder hela dagen och jag har invigt både min gröna vår/sommarjacka och mina vårskor, underbart!
 Jag har hunnit med massor idag, dagen startade med tandläkarbesök som lyckligtvis inte blev så kostsamt som jag befarat. När jag kom hem åkte jag och Andreas till Sundbyberg där han skulle handla på en affär och sen åt vi en super mysig lunch innan vi åkte hem igen. Nu ikväll har vi haft tvättstugan hela kvällen och sett på sista delen i Millenium serien.
Nu skall jag hänga upp den sista tvätten och sedan lägga mig i sängen och se på min Sex and the city box.


Dagens Sara!

När dessa skönheter kommer fram ur garderoben
vet man att sommaren snart är här..

(P.s)
Idag har jag slagit besöksrekord här på bloggen med massor av besökare, underbart.
Skriv gärna en kommentar om vilka ni är som läser, det är alltid roligt :)


Kommentarer
Postat av: Nicki

Vilka snygga skor :)

2010-04-25 @ 13:33:48
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0