Måndag 20100405!

Sista dagen på ledigheten lider mot sitt slut och så även påsken för detta år. Det har varit ett par riktigt sköna dagar med sovmorgnar, solsken och god mat. Det känns som jag verkligen har behövt dessa dagar för att samla energi inför den nya delkursen som drar igång på riktigt imorgon i skolan..

Idag har jag varit en sväng till Barkarby Outlet tillsammans med mamma. Jag shoppade inget på outletet när vi kollat klart där gick vi över till en affär med tapeter och då hittade jag en jätte fin tapet som skulle passa perfekt till sovrummet i våran nya lägenhet. Men vi skall kolla lite mer innan vi slutligen bestämmer oss för vilken det blir.. 

Nu skall jag fortsätta kolla på Halv åtta hos mig och senare ikväll blir det Johan Falk filmen.


Dagens Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0